Klacht: bel bus niet goede tijden van buslij 17

dariuster op 25 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wou met belbus,maar zij zeiden te laat zij hebben tijden voor bus lijn nr17 heerenveen om 5 voor 2 dit moet zijn 5 over 2
ben behandeldt als een mongool door mensen belbus en ze hebben de telefoon er op gegooit nu heb ik mijn aansluiting trein niet kunnen halen en heledag in de soep ik ben hier erg boos over

Gewenste Oplossing:

als de mensen belbus my bellen om zich te verontschuldigen en mij vrij reizen aan bieden door een dagkaart te sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

7 jaren geleden - Beste dariuster, Uit jouw reactie begrijp ik dat je een nare ervaring hebt gehad met de telenist(e) van de belbus. Dit vinden we uiteraard erg vervelend en bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan. We willen dit graag bespreken met de betreffende organisatie die de belbus voor ons verzorgt, hiervoor hebben we wel meer informatie nodig. Kun je ons vertellen wanneer je de belbus hebt gebeld en hoe laat ongeveer? Bij welke halte had je willen opstappen met lijn 17 en waar had je heen gewild? Graag zien we de informatie tegemoet. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 juni 2017 om 20:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste dariuster,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van je ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de betreffende afdeling. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door