Klacht: actuele reisinformatie niet up to date

anja pieters op 03 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 30 juni hebben de treinen wegens staking niet gereden.
Alle begrip hiervoor; waar ik echter geen begrip voor heb is dat zaterdagochtend de actuele reisinformatie aangaf dat de treinen wel zouden rijden van Geleen Lutterade richting Maastricht en ook de andere kant op richting Roermond.
Dit was echter niet het geval, waardoor ik en nog andere medereizigers te laat op ons werk gekomen zijn. de reisinformatie online klopte dus niet! Een actuele reisinfomatie moet up to date zijn!

Gewenste Oplossing:

Reisinformatie online hoort ten alle tijden te kloppen.
Of het hier nu een staking betreft of een aanrijding....
Mensen zijn gedupeerd wanneer ze te laat op het werk verschijnen en daar is dan niet altijd evenveel begrip voor.
U zult natuurlijk deze klacht weer afschepen met niks zoals altijd, maar dan bent u in elk geval op de hoogte van onze onvrede hierover.
Men kan beter met de NS reisinformatie te maken hebben, die klopt nl wel altijd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 juli 2018 om 17:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anja,

Allereerst onze excuses voor het ongemak de afgelopen dagen. Het klopt dat er in het weekend een aantal treinen zouden rijden. Hiervoor hebben we een lijst op de website gezet met tijden die wél zouden rijden. De planners die normaliter de actuele reizen aangeven zijn tijdens de staking niet betrouwbaar.

De staking duurde tot en met zondag en alleen op de maaslijn hebben enkele ritten gereden. Dit stond ook vermeld op onze website op de speciale stakingspagina. Vermoedelijk heb je dit even gemist en dat is spijtig.

Voor restitutie kan men bij ons terecht als het gaat om vooruitbetaalde abonnementen bij ons of bij NS. Via het contactformulier op de website.

Met vriendelijke groet,

Zoë
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door