Klacht: Armband zoek geraakt

op 21 juli 2017 over Lucardi in de categorie Juweliers

Paar weken geleden mijn armband voor reparatie naar Lucardi gebracht. Daar bleek als snel dat zij hem zelf niet konden repareren dus dat hij opgestuurd zou worden naar de goudsmid. Dit is netjes gebeurd kon via een website de status van mijn reparatie bijhouden en zag dat ik deze weer op kon halen bij Lucardi omdat hij gemaakt zou zijn. Ik kom in de winkel geef netjes mijn bonnetje met mijn gegevens erop en ze geeft mij een armband. Ik zie gelijk al dat deze niet van mij is. Conclusie de goudsmid is mijn armband kwijt geraakt en is dus verwisseld met een andere armband. We zijn inmiddels een week verder. Lucardi heeft contact gehad met de goudsmid en tot op de dag van vandaag is mijn armband nog niet gevonden. Zij garandeerde mij dat hij boven water gaat komen omdat dit REGELMATIG gebeurd. Ik vind dit echt belachelijk. De armband is voor mij van emotionele waarde. Dit kan en mag niet gebeuren! Het zijn persoonlijke bezittingen en deze kunnen dus schijnbaar zo verdwijnen. Heb ook al gevraagd wat gaan we doen als mijn armband niet gevonden gaat worden en toen vertelde de medewerkster van Lucardi aan mij dat dit nog lang niet aan de orde is, want volgens haar gebeurd dit vaker en gaat hij sowieso gevonden worden. Kortom in 1 woord SCHANDALIG!! Ik breng niks meer voor reparatie bij Lucardi!!

Als zo snel mogelijk mijn eigen armband weer terecht komt en anders eis ik een nieuwe van Lucardi!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

Bericht van Lucardi

3 weken geleden - Beste klant, Graag vernemen wij of de armband al terecht is. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan je de klacht doorsturen naar info@lucardi.nl. Wij zullen deze dan in behandeling nemen. Graag vernemen wij dan in welk filiaal je bent geweest. Met vriendelijke groet, Lucardi

Alle klachten die gemeld zijn door Ellenmason