Klacht: Armband verloren door slechte sluiting.

op 06 mei 2016 over Buddha to Buddha in de categorie Mode

Mijn dochter heeft er lang voor moeten sparen. Lang heeft ze er niet van kunnen genieten. Ze is hem verloren. En juist zijn is altijd verschrikkelijk zuinig op haar spullen. Ik heb een zelfde armband eens bekeken en het is ook geen wonder dat je die armband kwijtraakt! De sluiting is zo verschrikkelijk slecht dat het een kwestie van tijd is voordat je de armband kwijt bent. Erg jammer! 209 Euro waar hard voor is gewerkt.

Dat ze direct de sluitingen modificeren en mijn dochter tegemoet willen komen. Het liefst schadeloos stellen, want dit kan echt niet voor dat geld!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Buddha to Buddha

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Buddha to Buddha nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht citroentje68

1 jaar geleden - Dit was de reactie die ik via mail kreeg. Een standaard kutsmoes. Als de band niet goed sluit, moet je hem niet dragen. Je weet pas dat hij niet goed sluit als je hem kwijt bent. Een andere band heb ik in mijn handen gehad en je ziet gewoon dat ze bij het minste losspringen. Het product deugt gewoon niet, Maar nee, eigen schuld zeggen ze. Het antwoord via mail; Hartelijk dank voor uw mail. Erg spijtig om te horen dat uw dochter haar BTB sieraad verloren is en wij begrijpen de teleurstelling en de situatie. Helaas betreft dit een verzekeringskwestie en valt een verlies niet onder onze BTB garantievoorwaarden. Armbanden zijn voorzien van een veiligheidsbakslot en tevens een extra veiligheidsachtje voor extra bescherming. Wanneer deze niet naar toebehoren functioneert, dient men, met het desbetreffende sieraad naar het verkooppunt terug te keren. Buddha to Buddha zal het sieraad zorgvuldig beoordelen en indien mogelijk repareren dan wel omruilen. Indien de consument besluit het sieraad te dragen en verliest, kan Buddha to Buddha niet hierop worden aangesproken maar dient de consument zich te wenden op zijn of haar verzekering. Wij geven geen garantie op het verlies en/of diefstal van een Buddha to Buddha sieraad en adviseren dan ook om contact op te nemen met de verzekeringsmaatschappij of, als aankoop is gedaan met creditcard de algemene voorwaarden van de creditcardmaatschappij te raadplegen. Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Vriendelijke groet, Jo-An Carter

Alle klachten die gemeld zijn door citroentje68