Klacht: Armband kapot gegaan en kwijtgeraakt

op 20 juli 2016 over Buddha to Buddha in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 februari 2016 hebben wij de volgende artikelen bij de Bijenkorf in Amsterdam gekocht:
een buddha to buddha armband nr. 3876 090026 00000 twv 259,– én
een zwarte touwarmband nr. 3876 090162 00000 twv 85,–>

De laatst genoemde armband is vorige week verloren, doordat het touw is losgeraakt.

Wij gingen naar de juwelier in Alkmaar en de eigenaar vertelde ons, dat wij een klacht bij u moesten indienen, temeer omdat hij alle armbanden aan u heeft geretourneerd, omdat de klanten met hetzelfde probleem waren gekomen, namelijk dat de “het gevlochten koord” in deze band los liet van de sluiting.

Dit hebben wij ook voorgelegd aan de Bijenkorf, waar wij deze band hebben gekocht, die dit voorval ook bevestigde.

Wat vindt u een doeltreffende oplossing?

Met vriendelijke groet,
Jeroen en Carola Besseling-Vlaanderen

Gewenste Oplossing:

De armband van 259,-- is nog steeds goed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Buddha to Buddha

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Buddha to Buddha nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cloe2001