Klacht: armband betaald en niets ontvangen

op 26 april 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

armband besteld, moest eerst betalen maar krijg niets binnen en kan nergens contact maken voor vragen, kunnen jullie me helpen om mijn geld terug te krijgen, het gaat om 94,90 euro. heb over gemaakt 0p rekeningnl.59 abna 0626 226163. kenmerk begunstigde 6568191011. kenmerk bank 0030002046896258

als ik mijn geld terug heb

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 28 april 2017 om 09:15 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Heeft op 28 april 2017 om 11:25 geantwoord

ik wou vragen of jullie dat geld voor mij kunnen terug vorderen,ik kan geen enkele contact krijgen met dat bedrijf, niets maar dan ook helemaalniets kun je terug vinden waar je contact kunt maken, het zou geweldig zijn als jullie dat nog konden, het gaat om 94,90 euro. wij zijn blij als we rond komen van ons aow tje, van daar groetjes g v,d woldenberg, dorpsstraat53 5851ah afferden

Alle klachten die gemeld zijn door 20woldenberg