Klacht: Armband

op 25 april 2017 over Zinzi in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 jaar geleden een armband gekocht van zinzi. Er gingen al heel snel schakels omhoog staan. Ging pas later terug omdat ik de bon eerst niet meer kon vinden en hij werd opgestuurd en kreeg de mededeling dat het schade van buitenaf was en dat het 15 Euro ging kosten. Nadat hij gemaakt was weer hetzelfde en ging dus weer kapot. Er werd gelijk gezegd dat het weer geld ging kosten, heb ik niet meer gedaan. Er werd gezegd dat je hem alleen om moest doen als je een keer weg ging, want hij was nogal teer. Nu ook mijn sluiting kapot. Ik zal nooit meer iets van zinzi kopen en het niemand aanraden om dit te doen.

Gewenste Oplossing:

Dat de armband gemaakt wordt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zinzi over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Nel1degraaf2