Klacht: Armband

op 28 maart 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

28Januari armband gebracht! Kinderkopje polijste en andere naam en letter eraf. Priis ongeveer 10& 15 euro! 16 februari gebeld dat het klaar was vriendin 19 februari zou het halen toen bleek dat het verkeerd was gedaan dus weer wachten. En toen zeiden ze 35 euro, heb zelf gebeld en vroeg naar bedrijsleider was er niet, en ben nooit terug gebeld! 16 maart belden ze dat het klaar was maar ze zeggen prijs is nooit besproken!! dat mijn armband ligt er nog. Er valt niet over te spreken met de prijs en wacht nu al 5 weken terwijl dat het maar een week voor staat!! Ben zelf ziek en vandaar dat mijn vriendin het haalde !! Ik hoop dat we tot een oplossing komen. Lucardi leeuwarden

Dat we tot een oplossing komen over de prijs, als ze direct had gezegd 35 euro had ik het niet achter gelaten!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

Bericht van Lucardi

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Indien je de klacht doorstuurt naar info@lucardi.nl met daarin je gegevens, kunnen wij je klacht in behandeling nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Webteam Lucardi

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 25 april 2016 om 09:43 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt opgedaan, namens Lucardi willen ik onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webteam Lucardi

Alle klachten die gemeld zijn door Ib58