Klacht: verstopping niet verholpen, afspraken worden niet nagekomen

rbrands op 01 december 2016 over ARL Loodgieters in de categorie Loodgieters

Geregeld via www.loodgieters.nl (kan ik niet kiezen, maar ARL heeft de werkzaamheden gedaan. Alle communicatie is via www.loodgieters.nl gegaan

Vrijdag 25 november zou een loodgieter tussen 12.00 en 14.00 uur komen om een verstopping bij ons op kantoor te verhelpen. Na bellen kwam deze dan eindelijk 15.00 uur. Rond 15.30 uur was de verstopping verholpen (althans dat werd gemeld bij de receptie). Maandagochtend helaas bleek nog steeds dat er een verstopping was. Gebeld en kreeg te horen dat het niet meer ging lukken die dag, maar dinsdag zou tussen 8.00 en 10.00 uur een loodgieter langs komen. Om 10.00 uur toch geen loodgieter, dus weer gebeld. Er moest nagevraagd worden en ik werd teruggebeld met de boodschap dat er een spoedklus ’s nachts was overgenomen door betreffende loodgieter. Meerdere malen contact gehad die dinsdag en om 14.15 uur na telefonisch overleg afgesproken dat de loodgieter er echt rond 9.00 uur er zou zijn/ omdat ze niet konden garanderen dat de loodgieter die middag nog kwam..
Helaas die woensdag geen loodgieter om 9.00 uur. Ergens rond 11.00 uur kwam een loodgieter zich melden. Nadat hij mijn verhaal had aangehoord heeft hij gebeld met kantoor en kwam terug met de mededeling dat het vandaag (woensdag 30 november) verholpen zou worden door de oorspronkelijke loodgieter en dat het garantie was. Om 15.00 uur was er nog niemand, dus ik weer bellen. Er werd mij verzekerd dat de loodgieter echt zou komen die dag. Toen er om 16.00 uur nog niemand was geweest was mijn vertrouwen helemaal verdwenen. We worden steeds aan het lijntje gehouden en zelf communiceren ze niets totdat je zelf belt. Ik heb nu een andere loodgieter gebeld en deze komt vandaag tussen 10 en 12 langs.

De totale rekening was € 186,34 en dit bedrag wil ik graag retour.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)
Alle klachten die gemeld zijn door