Klacht: Zeer onproffesioneel bedrijf!!

kilakitu op 29 maart 2018 over ARL Loodgieters in de categorie Loodgieters

Op 16-3-2018 kwam een loodgieter van ARL loodgieters bij mij langs om te achterhalen waar mijn lekkage vandaan kwam. Hij heeft hiervoor mijn plafond opengebroken en ik moest een nieuwe afspraak maken als ik het wilde laten maken. Ook moest ik direct pinnen en zou ik een bon krijgen, maar deze bleek hij niet bij zich te hebben nadat ik de €258 had betaald…Ik kreeg alleen de pinbon. Het bedrijf zou mij bellen voor een offerte en de nota. Ik vond de kosten nogal hoog voor een uur en drie kwartier waarin hij 3 keer met zijn baas had gebeld, een sigaret had gerookt en mij om koffie vroeg. Hij had het bedrag nogal naar boven afgerond en ik dacht apart maar ik krijg het uiteindelijk vergoed van de verzekering. Ik had op dat moment nog hoop want deze man was zeer vriendelijk en sprak over hun service en hoe belangrijk dit is als je je wilt onderscheiden als bedrijf. Ik werd al binnen een half uur na zijn vertrek gebeld en zou een offerte toe gemaild krijgen voor het repareren van alles.
Echter ben ik nu 2 weken verder en heb ik nog steeds geen mail of nota ontvangen, ondanks dat ik ze gemaild heb en 6 keer gebeld!!
Bij elk telefoontje moet ik het hele verhaal opnieuw uitleggen en moeten ze het navragen aan het hoofdkantoor want zij kunnen zelf geen nota’s versturen, word mij verzekerd dat ik binnen 2 dagen iets ontvangen heb en gaan ze mij nu echt de offerte mailen of beloven ze terug te bellen.
En vervolgens gebeurd er helemaal niks..geen mail, geen telefoontje.
Dit alles is zo frustrerend omdat ik dit flinke bedrag nu niet kan indienen bij mijn verzekering terwijl ik al zoveel onvoorziene kosten heb door mijn lekkage, maar vooral omdat het mij heel veel tijd en energie gekost heeft en ik continu voorgelogen word en er niet 1 afspraak na is gekomen. Vandaag was echt de druppel want ik heb mijn onvrede uitgesproken aan (steeds dezelfde) medewerker en ik zou volgens haar vandaag echt gemaild worden en vervolgens ontvang ik weer niks. Ik heb ze tegen het einde van de middag maar liefst 6 keer gebeld en er word elke keer overduidelijk opgenomen en direct opgehangen. Mijn frustratie is enorm!!
Direct betalen kan wel maar een nota is blijkbaar een brug te ver. Ik heb nog nooit zulke slechte service meegemaakt, wat een boeven en ongelofelijk onprofessioneel bedrijf!!

Als ik een nota ontvang of mijn geld terug krijg

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ARL Loodgieters

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ARL Loodgieters nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door