Klacht: Picobello bv

op 26 februari 2018 over ARL Loodgieters in de categorie Loodgieters

Tring Tring, picobello bv zegt u het maar!

Het begon met een grap, hé Sjakie ik zie het al, het riool is verstopt. Haha dat klopt, ik zie hem ook nergens. De rest werd ook een grote grap en de rekening was ook een grappie denk ik!

Nee meneer we hebben echt gouden bochten gebruikt van a-kwaliteit. De vaseline van mijn vriend kost echt €45,- per vingertje. En we zijn echt de volle omgerekende €108,-/uur waard!

Ben je gesteld op je geld. Gewoon de voorrijkosten betalen en direct wegsturen! Alle websites van www.loodgieter-plaatsnaam.nl zijn van hun. Bang dat er gegoogeld wordt op hun naam nemen ze in ieder geval niet met de bedrijfsnaam op!

Vrijdag belt de uitvoerder, ben echt benieuwd.

deze mensen maken misbruik van de situatie! Iemand met een probleem zegt al gauw, maak het maar. Materialen die 10x over de kop gaan. Je zou maar krap zitten. Komen er een paar gebakkies op hun gemakkie je portomonnee leeg maken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ARL Loodgieters

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ARL Loodgieters nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeweeeeeeee