Klacht: Niet nakomen van afspraken

op 07 juni 2018 over ARL Loodgieters in de categorie Loodgieters

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 1 afspraak nagekomen te zijn op 4 Mei ( waarbij lekkage problem niet is verholpen ) zijn de volgende 3 afspraken ( 1 Junie , 4 Junie , 6 Junie ) niet nagekomen.
Monteurs die niet bellen dat ze later komen of krijg een belletje van de klantenservicel om 6 uur s,avonds dat de afspraak van 2 uur s,middags niet door kan gaan .
Ben bij de 3e niet na komen van afspraak maar gestopt ( Vindt ARL niet erg denk ik ) .
Hebben als bedrijf geen flauw idee van service en van afspraken .

Gewenste Oplossing:

Dat is simpel , wil de helft van de 152 euro die ik per pin heb betaald bij de 1e afspraak graag terug op mijn bankrekening.
Doen we verder net of we elkaar nooit gesproken hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ARL Loodgieters

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ARL Loodgieters nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leal