Klacht: arke verkoopt vakantiepark in de natuur en dit blijkt naast de snelweg te liggen

op 02 februari 2014 over Vrijuit reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij zoeken altijd met zorg uit waar wij vakantie houden. Belangrijk is sport facalititeiten en een rustige ligging in de natuur. Wij hebben arke 4 weken voor vertrek gebeld omdat wij toen gingen kijken waar het park precies lag op google maps en tot onze verbazing ligt het achter de snelweg en een benzine station. Ik heb toen gevraagd om omboeking maar er werd ons verzekerd dat we hadden er geen last van hadden .Vandaar dat wij toen gevraagd hebben om hier zeker van te zijn en desnoods extra te betalen om hier geen last van te hebben want onze vakantie is te belangrijk om hier een consessie te doen. .Jullie hebben toen een preferentie voor ons aangevraagd. Maar dat lukte niet zo vlak voor vertrek . weer jullie gebeld en wederom krijgen wij als antwoord dat je hier geen last van hebt.

Wat schetst dan ook onze verbazing. Park ligt aan de snelweg en nog sterker als we wilden tennissen/basketballen was dit direct naast de snelweg. Het stonk gewoon naar benzine. De snelweg hoor je ook altijd bij zwembad.
Wij vinden dan ook dat wij verkeerd zijn ingelicht. Naast bovenstaand verhaal refereer ik naar ARke website hieronder.
Ligging
• ca. 1435 km van Utrecht
• in de natuur
• centraal gelegen: dagexcursies naar historische steden zoals Firenze, Siena, San Gimignano, Volterra en Pisa zijn mogelijk
• ca. 8 km van het strand van Follonica

hoezo in de natuur. Het ligt naast de snelweg.

wij wensen een compensatie voor 2 verpeste vakantieweken.
wij kregen een bon bij voor een volgende boeking van 50 euro........

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vrijuit reizen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vrijuit reizen in behandeling genomen

Bericht van Vrijuit reizen

3 jaren geleden - Aangezien u bij Arke heeft geboekt, willen we u adviseren om met hen contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Vrij Uit Reizen.

Vrijuit reizen

Heeft op 03 februari 2014 om 11:21 geantwoord

03/02/2014 Wij hebben telefonisch contact gehad met de klant en een oplossing aangeboden. De klant was hiermee tevreden.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vrijuit reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door monique beck