Klacht: Arijit Singh concert geld terug

op 02 oktober 2016 over Ticketmaster in de categorie Internetshops - Kaarten- en ticketverkoop

De show van Arijit Singh (17 juli, HMH) is niet volgens plan verlopen. Had voor mijn ouders 2 kaartjes gekocht. Zij stonden vervolgens met het hele publiek van die avond voor dichte deuren van het HMH te wachten, omdat het concert nog niet kon beginnen. Vervolgens is er 2 uur later een concert gegeven dat niet eens volledig was (qua duur van het concert).
In de tijd dat iedereen zo lang stond te wachten, zijn mijn ouders weggegaan, want na een aantal uur voor dichte deuren te staan (zij waren er nog eerder dan dat het concert zou beginnen, om een drankje te doen enz) en zonder enige informatie van HMH dachten zij dat de show niet meer door ging.

Zij hebben hun kaartjes dus niet gebruikt en ik wil mijn geld terug om de reden dat ik deze overeenkomst niet ben aangegaan voor een verlate en onvolledige show.

Ik heb al gebeld naar Ticketmaster, die had als antwoord dat ik de organisatie van dat concert, namelijk Saakaarworldwide, moet bellen. Volgens Ticketmaster kan ik het niet verhalen op de verzekering (van ticketmaster) omdat de organisatie fout zat die avond.

Saakaarwordlwide zegt op hun beurt weer dat ik met de verzekering wel degelijk mijn geld moet kunnen terug krijgen.

Ik wil het bedrag van 140,10 euro teruggestort krijgen op mijn rekening. De transactienummer is 12644111.

Alle klachten die gemeld zijn door roekmini