Klacht: Mijn woning werdt verhuurd en NuWonen zou elke maand gaan controleren… Totdat er een wietkwekerij in zat en de politie binnen viel.

[email protected] op 06 april 2019 over Archief in de categorie Makelaars

Ik had met mijn toenmalige vriendin onze zinnen gezet op een nieuw koophuis. Omdat we samen een nieuwe start wilden maken. Huis verkopen viel niet mee, dus kwam ik in contact met NuWonen, De eerste huurders zaten er 1,5 jaar in. En de huur werdt toen op tijd betaald. Echter kreeg ik een melding dat de douche cabine kapot zou zijn en dat de huurders eisten dat deze gemaakt zou worden. Akkoord gegaan voor een bedrag van 1000 euro aan verbouwingskosten te betalen in 3 termijnen (ingehouden van huurpenningen). Helemaal niks aan de badkamer gedaan dus!!! Toen de huurders er uit gingen kwam ik er achter dat het opeens zonder mijn medeweten verhuurd was aan een nieuwe huurder. Voor een veel lagere huurprijs. Van 950 naar open 850 pm. Zonder overleg. Konden mij niet bereiken en zeiden dat ze handelen in mijn beste voordeel. Half jaar daarna viel de politie binnen. Er was een wietkwekerij in opgezet, Terwijl ik expres gekozen dat NuWonen eens in de maand ging controleren dat alles nog steeds OK was. (dit koste toen 10% van de huurprijs) en NuWonen wou toen ik ging klagen en zowiezo de borg wou hebben (dan had ik iig iets) directie eerst akkoord nodig had van hun juristen. Want zij waren slechts beheerders en niet de feitelijke verhuurders. Dus ook niet aansprakelijk…!!!!! Ik was zo enorm kwaad dat ik hem wel over zijn bureau wou trekken… Heeft me veel geld gekost, enorm veel geld…

Ze zijn al failliet en als ik iets had willen doen had ik het toen moeten doen. Maar had geen rechtsbijstand. En ook niet genoeg eigen geld om een advocaat in te huren. Terwijl ik zelf vond dat ik een sterke zaak had. Ik ben tevreden als ze veroordeeld worden voor oplichting en nooit meer huizen mogen verhuren.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Archief

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Archief nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door