Klacht: Aquapark izgrev

op 05 juni 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

In mei 1916 hadden wij vakantie geboekt naar hotel Izgrev. Dit nadat onze kleinkinderen op een folder het daarop schitterend afgebeelde waterpark hadden gezien. Groot was de teleurstelling van de kinderen dat het een waterpark zonder water betrof. We hebben diverse keren gevraagd wanneer het park open zou gaan. Dat is tijdens onze gehele vakantie niet gebeurd. Een aantal keren werd gezegd: morgen, maar tot werkelijke opening is het niet gekomen. Op het laatst werd ons verzekerd dat vanwege het weer de opening op 1juni plaats zou vinden. Met hevig teleurgestelde kinderen weer naar Nederland vertrokken.
Op de vakantiebeurs hebben we contact gehad met een van Uw medewerkers die ons verzekerde dat dit jaar (2017) het park met ingang van juni open zou zijn. Hierop vertrouwende hebben we nogmaals, maar nu in juni geboekt.
Maar wederom een aquapark waarvan slechts een klein gedeelte in gebruik is.
Navraag leverde ons ( 4 dagen ) telkens hetzelfde antwoord (waarschijnlijk het eerste woord wat reisleiders tijdens hun opleiding leren) op:Tomorrowl”
U begrijpt dat wij ( maar vooral de kinderen ) hevig teleurgesteld zijn in CORENDON. We beraden ons op maatregelen om tenminste enige genoegdoening te krijgen. Wij zien Uw reactie graag zo spoedig mogelijk tegemoet.

Met vr. Groet,

Jan Venema

Als het tot tevredenheid opgelost is.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J V