Klacht: aquamini

op 17 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had nog 1 aquamini nodig maar die was niet meer leverbaar. Contact opgenomen met klantenservice en er was een nieuwe zending onderweg naar alle filialen, er werd gezegd dat ik maar elkedag moest gaan kijken of ze zending binnen was gekomen. Vrijdag was alles uit de winkel gehaald en heb ik weer klantenservice gebeld en er word gezegd dat de zending binnen is geweest en filiaalmanager zegt van niet…en nu kunnen ze niks meer voor me doen want actie is voorbij. Vervolgens krijg ik nu een mail bedankt dat je aquaminis heb gespaard en mijn volle spaarkaart heben ontvangen?? Ik ben van niks op de hoogte maar weet wel dat ik van het kastje na de muur ben gestuurd en nu kan fluiten. Waardeloos!!

Gewenste Oplossing:

als ik alsnog mijn gewenste aquamini kan krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 17 maart 2020 om 14:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lindsyjaspers