Klacht: Aquamax opblaasbare jacuzzi

op 14 mei 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week de aquamax ap800 geleverd gekregen. Enkele dingen vallen tegen, waarna ik onderstaande mail verzonden heb:
——————————————————————
Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen zaterdag leverde u ons de Aquamax opblaasbare jacuzzi ap800. Na uitpakken en uitproberen kwamen we enkele dingen tegen:

De jacuzzi verwarmt verre van 2 graden per uur, hebben hem van vanochtend 9.00 aanstaan, en is ‘slechts’ verwarmd tot 31gr (start bij 18gr).
Bij levering blijkt het onderzeil kapot te zijn, zitten scheuren in (te strak opgevouwen?).
Hij slaat niet uit wanneer de gewenste temperatuur bereikt is. Zodoende blijft hij heaten en filteren, continue.

Heeft u hier meerdere op- of aanmerkingen over ontvangen en kunt u ons helpen met bovenstaande?

Alvast hartelijk dank voor uw reactie!

Met vriendelijke groet,
—————————————————————–
Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen en ik zit nu met een niet naar behoren werkend product van ca €380,-.

Gewenste Oplossing:

Als ik antwoord krijg per mail met informatie, een (nieuwe) goedwerkende jacuzzi of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Groupdeal

Heeft op 14 mei 2017 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Demandt,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat het geleverde product niet naar behoren werkt en niet naar wens is op deze manier!
Onze excuses dat wij vanwege de drukte niet eerder hebben kunnen reageren op uw e-mail.
Wij zullen het gelijk oppakken en het probleem bij de leverancier voorleggen.
Hopelijk kan er snel een oplossing gevonden worden!

Wij zullen u per mail op de hoogte houden hiervan.

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door SharonaDemandt