Klacht: apple oordopjes

op 22 oktober 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Heb 1 maand geleden ongeveer 2 paar apple oordopjes besteld “orginele ” zijn alle 2 kapot en daar heb ik dan 30,00 voor weggegooit
hoop dat jullie geld kunnen terugstorten of nieuwe oortjes kunnen geven

Als ik nieuwe oortjes krijg of geld terug gestort krijg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Koopjedeal.nl

1 maand geleden - Beste Chrisje, Vervelend om te vernemen dat de oortjes defect zijn gegaan. U kunt via de website een retour-aanvraag indienen, waarna deze direct in behandeling wordt genomen door de retour-afdeling. Wij kunnen dan ook gelijk kijken wat we voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team Koopjedeal

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 28 november 2016 om 14:14 geantwoord

Beste Chrisje,

Nadat de bovenstaande reactie geplaatst is, hebben wij niets meer vernomen.
De retour-aanvraag is niet ingediend bij ons. Op basis van deze feiten hebben wij geen verdere actie kunnen ondernemen.

Op de oordoppen zit een garantie van een jaar en wij geven een maand garantie op kabelbreuk.

Wanneer er nog op of aanmerkingen zijn, dan horen wij dit graag van u.

Alle klachten die gemeld zijn door chrisje rooijakkers