Klacht: Apparaat geeft geen koffie

op 07 mei 2017 over DeLonghi in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze magnifica s geeft geen koffie
Het water loopt zo door de lekbak in.
De bonen worden gemalen maar er komt dus geen koffie uit. Het vreemde is dat hij espresso wel geeft.
Als we het apparaat uitschakelen en vervolgens weer aan geeft hij heeft soms wel koffie.
Het kost nu gemiddeld 4 bakken koffie aan bonen voordat we een echte bak koffie hebben. Hij werkt dus ongeveer 1 op de 4 keer
Apparaat wordt ontkalkt, zetgroep is schoon. Iemand een idee?

Gewenste Oplossing:

Wanneer we weten waar het aan ligt.
Is het op te lossen of moeten we een nieuwe kopen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DeLonghi

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DeLonghi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia C