Klacht: App werkt niet

op 24 juni 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de versoepelingen en de weder opening van BF, probeer ik een tijdslot te resereveren om te fitnessen. De BF app werkt gewoonweg niet!

Heel frustrerend.

Said Arkiza.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik simpelweg een tijd kan inplannen om te kunnen trainen.

En we werken er achter de schermen keihard aan en zullen jouw inlog gegevens wissen en zo opgelost te hebben, vind ik niet toereikend.

Gwn ouderwets kunnen telefoneren naar de betreffende Gym om telefonisch of via a Watsapp te kunnen reserveren.

Als de app het niet doet dan andere wegen kunnen bewandelen om te kunnen reserveren.

Heel slecht dit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 25 juni 2021 om 08:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sarkiza1vIlM