Klacht: App werkt niet

op 26 december 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren een abonnement afgesloten voor 2 maanden onbeperkt lezen .
Betaald met airmiles en een bevestiging gekregen hiervan.
De App tijdschrift 2.0 geïnstalleerd maar deze werkt niet.

Gewenste Oplossing:

We willen graag gebruik maken van deze aanbieding als het kan zo snel mogelijk want de 2 maanden zijn snel voorbij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 13 februari 2018 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Hulleman,

Bedankt voor uw bericht op klacht.nl.

Helaas door een storing konden wij u hier niet eerder me helpen van uit klacht.nl

Wij hebben uw verzoek nu doorgezet naar info@tijdschrift.nl.

Mocht er nog iets zijn waar wij u mee kunnen helpen dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Bertus Hulleman