Klacht: Klacht levering insuline

op 19 mei 2013 over apotheek Stramproy in de categorie Apotheken

Ik heb op vrijdag 3 mei 2013 5 flesjes humalog insuline besteld voor mijn insulinepomp. Ik kreeg een mail retour waarbij aangegeven werd dat de bestelde insuline op maandag 6 mei opgehaald kon worden. Ik was met mijn laatste insulinevulling bezig. Ik had nog 1 half flesje insuline staan om mijn pomp te vullen maar deze was maar houdbaar tot 30 april 2013. Ik ben op maandag 6 mei naar de apotheek gegaan om mijn bestelde insuline op te halen. Ze zijn lang bezig geweest en ik kreeg uiteindelijk te horen dat ze de insuline niet voor me hadden. Ze hadden een fout gemaakt en de insuline was niet besteld en ze hadden dus niets voor mij. Ik heb gezegd dat ik alleen nog insuline had die over datum was. Ik heb gevraagd of ik risico zou lopen als ik deze insuline nog zou gebruiken. Er is me verteld dat er geen andere oplossing was dan die insuline nog een paar dagen te gebruiken en dat het niet veel kwaad zou kunnen. Ik heb nog gevraagd of ze iets konden regelen voor me maar dat ging niet. De insuline zou opnieuw besteld gaan worden. Er heeft zich daarna een vervelende gebeurtenis voorgedaan in mijn prive situatie door een hypo tijdens een rit met de auto. Ik heb de fabrikant van de insuline gebeld en ze hebben me verteld dat de werking van de insuline anders wordt als hij niet meer goed is. De insuline krijgt een vertraagde werking. Ik heb in de avonduren een hypo gehad en dit kan dus mede veroorzaakt zijn door insuline van eerder op die dag waar ik extra insuline toegediend heb tijdens maaltijden en hoge bloedglucosewaarde. Omdat ik op het moment in een juridische strijd met mijn ex omtrent de kinderen zit heeft mijn ex de gezinsvoogd van de kinderen ingelicht en is er door jeugdzorg besloten dat de kinderen bij vader blijven en dat ze niet meer met moeder in de auto mogen.
Ik ben altijd erg tevreden geweest over de werkwijze van de apotheek maar ik vind dat ze nu een erg grove fout hebben begaan wat voor mij ernstige gevolgen heeft.

Ik wil graag zwart op wit hebben dat de apotheek verzuimd heeft mijn insuline te bestellen en dat dit de oorzaak geweest kan zijn van een niet gevoelde hypo doordat de werking van insuline die over datum is veranderd.
Tevens wil ik een rapport ontvangen om aan de gezinsvoogd en de politie te kunnen overhandigen omdat dit grote gevolgen met zich mee heeft gebracht voor mijn prive situatie.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over apotheek Stramproy

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over apotheek Stramproy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janssen1965