Klacht: Vintage bakelieten telefoon, schade verzwegen, onbeschoft gedrag

op 15 juni 2013 over AP Curiosa Zuid in de categorie Internetshops - Antiek

Vooraf uitgebreid geinformeerd naar de staat van de telefoon. Expliciet gevraagd of de bakelieten behuizing breuken, scheuren had of stukken er af. Er werd tot 2x toe geen duidelijk antwoord gegeven en na aandringen de derde gezegd dat er geen scheurtjes in zaten en er geen stukken af waren.

Bij aankomst van de telefoon bleek er een flinke chip vanaf te zijn en er zat een barst in. Het ontbrekende scherfje zat niet in de doos en de breuk is duidelijk niet vers.

Contact opgenomen en de zaak uitgelegd. Kreeg meteen allerlei beschuldigingen om mijn oren. Zou het zelf wel gedaan hebben, tnt post zou het wel gedaan hebben, ik zal de telefoon wel verwisseld hebben, ik moet niet zeuren want de telefoon is al 65 jaar oud en was niet zo duur etc etc.

Foto’s toegezonden van de schade en aangeboden de telefoon retour te zenden zodat ze zelf de telefoon kunnen inspecteren en vaststellen dat het een oude breuk is en de telefoon niet verwisseld is.

Dat resulteerde in nog meer onbeschofte mails en beschuldigingen, helaas. Zo komen we dus niet verder.

Terugstorting van mijn 22 euro.

Eventueel kan de telefoon weer bij mij opgehaald worden of wil ik de telefoon goed verpakt retour zenden tegen vergoeding van 6,75 verzendkosten.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AP Curiosa Zuid nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ArwinSchaddelee