Klacht: anuleringen

op 28 juni 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Wou overstappen naar NLEx omdat het goedkoper was destijds nog €29,95 per. Zag het staan en wou het bekijken van hoe en wat maar voor ik het wist kreeg ik een overeenkomst binnen terwijl ik alleen even zoekende was. Heb het geannuleerd en netjes bericht gehad hierover,
2 dagen verder aan het kijken geweest en toch van mening dat ik ze maar moest hebben was het goedkoopste destijds maar kreeg (om lang verhaal kort te maken) daarna tot twee keer een annulering bericht terwijl ik dat niet had gedaan moest me elke keer weer aanmelden en een aparte email schrijven met verzoek tot versnelde levering als ik afzag van de 14 dagen annulering weken dan konden ze het nog op tijd aansluiten aangezien ik de oude al had opgezegd. na de vierde keer keer heb ik ervan afgezien want dan zou je zien dat ze dan weer zo’n bericht sturen maar waarschijnlijk niet aangezien ze de prijzen zoals de meeste providers hebben verhoogd. Denk dat het hier allemaal omging zodat ik de verhoogde prijs kan betalen. Nu naar andere providers toch maar terug gegaan naar ziggo en binnen drie dagen had pakket en was werkend dus zo moeilijk kan het niet zijn. O ja de service was ook beroerd want wanneer je ook belde je had zogenaamd maar 2 wachtende voor je maar je stond minimaal 5 minuten in de wacht . Ja n zo willen ze de concurrentie aangaan met de andere providers dat gaat ze op deze manier niet lukken. Weet Zing is ook niet alles maar heb persoonlijk nooit veel problemen mee gehad. Als ik dan toch bezig ben tele2 wat kwaliteit ook niet maar ja te weinig aanbod voor het geld en Telfort was ook goed maar hadden mij het jaar moeten laten afmaken voor het bedrag dat ik het besteld heb maar goed boden wel kosteloos opzegging aan dat was dan weer goed.

Maakt nu niet meer uit zit sinds kort weer bij Ziggo en zien wel hoe het loopt en anders volgend jaar maar weer kijken

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 30 juni 2017 om 17:18 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Hemmes,

Wij vinden het uiteraard erg vervelend om te horen dat u ontevreden bent over onze service. De aanmelding voor Alles-in-1 is inmiddels geannuleerd, het is ons dan ook op dit moment onduidelijk of wij nog iets voor u kunnen betekenen.

Mocht dit het geval zijn, horen wij het graag.

NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door internetgebruiker1969