Klacht: Antwoorden boek nooit omtvangen en daarom niet kunnen inleveren

op 28 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

wij hebben in september 2016 allerlei mailtjes van van Dijk ontvangen over het afleveren van boeken (2 kinderen van ons zitten op het voortgezet onderwijs) in een van die leveringen zouden ook 2 antwoordenboeken van wiskunde zitten.
Maar ja, dit zijn antwoordenboeken en deze heeft onze zoon niet gemist en het is nu (juli 2017) pas duidelijk dat deze boeken missen.
Wij krijgen nu een vordering van van Dijk om deze boeken te gaan betalen.
Op dit moment weigeren wij om deze boeken te betalen totdat zij kunnen aantonen dat deze geleverd zijn.
Ondertussen zijn er een paar telefoontjes gepleegd en een paar mailtjes heen en weer gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Indien zij kunnen aantonen dat deze boeken verstuurd en ontvangen zijn door ons, gaan wij betalen.
Indien dit niet het geval is dan gaan we dus niet betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 28 juli 2017 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Bolks,

We hebben u zojuist per e-mail een bericht gestuurd met een tweetal bijlages om aan te geven dat de betreffende 'Moderne Wiskunde' artikelen omstreeks 23 september 2016 aan u geleverd zijn.

We vertrouwen er op u met deze e-mail en de bijlages die we hebben toegevoegd aan dat bericht voldoende op de hoogte te hebben gesteld.

Vriendelijke groet,
^Gerda
Afdeling Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door BertLeon