Klacht: [email protected]

op 12 mei 2021 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Vandaag hoor ik een uur van te voren dat mijn praktijk dag niet doorgaat en dit terwijl ik vanuit zeeland met de trein al uren onderweg ben. Bovendien heb ik 7 mei een klacht ingediend, die gaat over het feit dat ik mij ingeschreven heb voor de zaterdagen en onverwachts krijg in ineens te horen dat ik 12 mei praktijk dag heb, en alle andere dagen ook op woensdag. Dit is voor mij onhaalbaar met vier kleine kinderen vandaag ook meermaals mijn klacht, maar geen gehoor bij LOI! Wat mij vandaag overkomen is slaat echt alles, hoe kan dit? Ik betaal 50 euro treinkosten om noodgedwongen de praktijk dag te kunnen volgen die ik gepland had op de zaterdag. Ik wil dan ook dat ik a.s. zaterdag 15 mei mee kan doen met de geplande praktijk dag verpleegtechnische handelingen zoals ik mij ook aangemeld heb daarvoor.

Ik zou graag serieus genomen willen worden, en niet alleen loze beloftes en smoesjes zoals; 'mijn collega is nu op vakantie' etc, ect. Daar kan ik niets aan doen! Jullie laten mij voor niets naar Leiderdorp komen, en houden jullie niet aan de afspraak. Neem dan op z'n minst mijn klachten! (zie 7 mei, zelfde onderwerp) serieus. En zorg dat ik zaterdag a.s. 15 mei plaats krijg bij dezelfde praktijkdag.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 14 juni 2021 om 11:26 geantwoord

Beste Anouk,

Excuses voor de vertraging in onze reactie. Ik vind het vervelend om te vernemen dat u een uur van tevoren bent geïnformeerd dat de contactdag niet doorging. Ik kan begrijpen dat dit zeker niet gewenst is en dat u de kosten hiervoor terug wilt. Volgens de contactgeschiedenis hebben we u reeds het formulier opgestuurd om de terugbetaling te gaan regelen.
15 mei ligt helaas in het verleden. Mocht u nog geen vervangende datum hebben ontvangen vanuit de verantwoordelijke afdeling, zou u mij hierover willen mailen via [email protected]? Dan kan ik dit verder voor u oppakken.

Robin
LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door anoukuijl