Klacht: Anoniem

op 04 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik kan al dagen niet meer smsen en bellen.Heb Simpel-abonnement.Al tig keren gebeld,en krijg iedere keer als antwoord dat er storingen zijn en dat ze ermee bezig zijn.Ik moet de telefoon maar vaker aan en uit zetten,want het kan dan zijn dat ik dan weer kan bellen of smsen.Ben het nu echt zo spuugzat,dat gedoe met Simpel.Ik ga kijken voor een andere abonnement,want klantvriendelijkheid zit er niet echt in,en men hangt gemiddeld 30 minuten aan de telefoon voordat er iemand komt.Sta ondertussen op kookpunt met Simpel.

Van mij mogen ze die hele Simpel opdoeken,want het werkt voor geen meter.Ik ken mensen de ook Simpel hebben en ook heel veel klachten hebben. Dus de oplossing: gewoon zoeken naar een andere provider!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:33 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door beetlechick