Klacht: Anoniem

op 04 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan al dagen niet meer smsen en bellen.Heb Simpel-abonnement.Al tig keren gebeld,en krijg iedere keer als antwoord dat er storingen zijn en dat ze ermee bezig zijn.Ik moet de telefoon maar vaker aan en uit zetten,want het kan dan zijn dat ik dan weer kan bellen of smsen.Ben het nu echt zo spuugzat,dat gedoe met Simpel.Ik ga kijken voor een andere abonnement,want klantvriendelijkheid zit er niet echt in,en men hangt gemiddeld 30 minuten aan de telefoon voordat er iemand komt.Sta ondertussen op kookpunt met Simpel.

Gewenste Oplossing:

Van mij mogen ze die hele Simpel opdoeken,want het werkt voor geen meter.Ik ken mensen de ook Simpel hebben en ook heel veel klachten hebben. Dus de oplossing: gewoon zoeken naar een andere provider!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door beetlechick