Klacht: Annuleringskosten

op 24 mei 2017 over Travelgenio in de categorie Reizen Algemeen

Helaas maakte wij de fout om niet de meisjesnaam in te vullen bij de ticket maar de getrouwde achternaam. Dom en onze schuld natuurlijk maar Travelgenio buit dit uit door 150 euro plus 30 administratie kosten te vragen om dit aan te passen.

Absurd bedrag natuurlijk!

30 euro administratie kosten zou nog redelijk zijn, tickets zijn niet ingecheckt en binnen 24 uur is het probleem gemeld

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelgenio

Bericht van Travelgenio

4 jaren geleden - Natuurlijk kunnen wij je helpen met het wijzigen van de naam op de boeking. Luchtvaartmaatschappijen hebben verschillende voorwaarden voor dit soort veranderingen. Stuur een mailtje naar customer.service @ travelgenio.com met je reserveringsinformatie en de wijzigingen die je wilt maken en wij zullen de luchtvaartmaatschappij vragen of het mogelijk is en of hier extra voor betaald moet worden. Met vriendelijke groet,

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelgenio nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door foppe26