Klacht: Annulering wegens ziekte

op 24 maart 2013 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Wij hebben een 3-daags Gezellig Tafelen Arrangement geboekt voor 24-3 aankomst / vertrek 26-3-2013. Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwvliet Bad, Zouterik 2, 4504 RX Nieuwvliet-Bad.
Helaas is mijn vrouw zaterdagavond 23-3 ziek geworden. Naar het zich laat aanzien buikgriep.
Wel zo ernstig dat ze niet uit bed kon komen, laat staan gaan reizen.
Zondagmorgen direct gemaild en later gebeld met het hotel.
Er was ook een annuleringsverzekering gesloten. Zie onderstaand alle informatie over de reservering.
Wij bevestigen de reservering als volgt:
Verblijfstype: 3-daags Gezellig Tafelen Arrangement

Inhoud van het verblijfstype:
Met dit arrangement geniet u van:
•Welkomstdrankje
•2 x overnachting
•2 x uitgebreid ontbijtbuffet
•1 x luxe 3-gangen diner
•1 x luxe 4-gangen diner
•Fles wijn bij vertrek

2 overnachtingen voor 2 personen, waarvan:
2 volwassenen
0 kinderen uit de categorie (0 – 3)
0 kinderen uit de leeftijdscategorie (3 tot 11)

Aankomstdatum: 24-03-2013
Vertrekdatum: 26-03-2013

U heeft de volgende kamer(s) gereserveerd:
1 x Tweepersoons Comfort kamer € 238.00
De Tweepersoons Comfort kamer is knus ingericht en voorzien van twee één persoonsbedden. Alle kamers zijn voorzien van een ligbad met douche, televisie en telefoon.

Annuleringsverzekering
1 x 7.00 € 7.00

2x Toeristenbelasting en servicekosten € 8.00

1 x Reserveringskosten € 5.00

Totaalprijs € 258.00

Ik kreeg echter te horen dat de annuleringsverzekering hiervoor niet van toepassing is en dat het volledige bedrag betaald moet worden!
Ik vraag mij af 1) waarom de annuleringsverzekering niet van toepassing is. 2) Als dat inderdaad zo is, waarom het volledige bedrag betaald moet worden.
Er wordt dan 100% winst gemaakt over de ruggen van zieke mensen!!!

Als het inderdaad zo is dat in een situatie als deze de annuleringsverzekering niet van toepassing is (wat ik niet kan begrijpen) dat dan volstaan, kan worden met betaling van de helft van het totale bedrag. Vind ik persoonlijk nog veel, maar ik kan begrijpen dat er iets gedaan moet worden.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Fletcher Hotels

7 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Lindsen, Wij nemen contact met u op, zodat er tot een oplossing kan worden gekomen. Met vriendelijke groet, Fletcher Webcare Team [email protected]

Fletcher Hotels

Heeft op 28 maart 2013 om 09:39 geantwoord

Wij nemen contact op met de gasten zodat deze klacht wordt opgelost.
Fletcher Webcare Team

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Fletcher Hotels beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Lindsen