Klacht: Annulering wasmachine bij Wehkamp, geld nog steeds niet retour

op 28 mei 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

wasmachine tijdig geannuleerd, wacht nu al 10 dagen op de terug boeking.
de wasmachine staat nog steeds bij de vervoerder (word gezegd)

zo snel mogelijk mijn geld terug op mijn rekening

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag F. van Beek, Vervelend om te horen dat deze kwestie tot op heden nog niet is afgehandeld. Onze excuses hiervoor. Wel kan ik je vertellen dat er vandaag nogmaals aan gewerkt wordt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer we dit afgehandeld hebben sturen we direct een terugkoppeling per e-mail. Ik vraag je vriendelijk dit af te wachten. Ik hoop je op deze manier goed genoeg geinformeerd te hebben en wens je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht cyberfred68

1 jaar geleden - Of ik dit goed genoeg geïnformeerd vind ? Ik heb in totaal 3 keer gebeld en nu deze reactie gekregen. Ben totaal niets wijzer geworden nagenoeg allemaal dezelfde antwoorden. wachten, wachten ....als ik iets bij Wehkamp bestel kan dit ook allemaal in 24 uur afgerond zijn. Direct betalen en de volgende dag in huis ! Maar als je annuleer , word er weinig aandacht aan besteed ...want tja dan moet er terug betaald worden.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, We snappen dat het vervelend is. Echter willen we je nogmaals vragen om het even af te wachten. We hebben het wederom doorgezet naar onze vervoerder. In afwachting op hun reactie, zullen we je direct op de hoogte stellen na terugkoppeling van onze vervoerder. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht cyberfred68

1 jaar geleden - Gisteren contact gehad met de klantenservice , het geld zou inmiddels terug gestort zijn en ik zou het dus vandaag kunnen verwachten. Helaas nog steeds niets terug geboekt. Vandaag maar weer eens gebeld , en wat blijkt ? zij weten nog net zoveel als van drie dagen terug. Wasmachine blijkt bij de vervoerder te staan , en de vervoerder reageert niet op mails van de klantenservice. Ik word gewoon aan het lijntje gehouden en krijg gewoon standaard tekst te horen bij de klantenservice.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond, We snappen dat het erg vervelend is. Echter willen we je vragen om het nog even af te wachten. Zoals gisteren aangegeven hebben we nogmaals contact opgenomen met onze vervoerder. Het kan een aantal werkdagen duren voordat we een terugkoppeling hebben ontvangen. Uiteraard gaan we het direct aan je terugkoppelen als we meer informatie hebben. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 28 mei 2016 om 12:15 geantwoord

Goedemiddag,

Je nam contact met ons op over de retourverwerking van de wasmachine. We hebben daarop een bericht gestuurd naar onze vervoerder, omdat de wasmachine nog niet bij ons was binnengekomen.

Inmiddels zie ik dat de wasmachine retour is verwerkt. Het geld is op de 23e teruggestort op je rekening.

Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak. We vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
webcareteam wehkamp