Klacht: annulering vlucht en hotel

[email protected] op 27 april 2020 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geboekt werd vlucht hotel;
A. het vluchtschema werd door maatschappij totaal veranderd niet passend bij geplande aansluitende activiteiten recht op annulering met volledige restitutie (maar Expedia reageert niet !)
B. door Corona-virus geen vluchten naar Peru, dus hotel Lima kan niet gebruikt worden; hotel stemt in met annulering, en dus zou volgens website Expedia volledig moeten restitueren (maar geen enkele respoins !)

Gewenste Oplossing:

bij volledige restitutie binnen 30 dagen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]