Klacht: Annulering van opleiding

op 08 maart 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Mensen ik waarschuw jullie niet in te schrijven bij LOI. Een tijdje geleden schreef ik me in maar na 14 dagen moet je een deel van de opleiding betalen iets van 1000 euro!! Onduidelijke voorwaarden met natuurlijk mega kleine letter. Ook als je namens omstandigheden niet meer kunt studeren, want van mij is het geval dat ik de opleiding niet kan betalen en toch eisten zij dat je het bedrag moet betalen echt belachelijk! Ik had geen boeken niks ontvangen en toch eisten zij dat , ik heb vreselijk veel spijt dat ik bij deze belachelijk bedrijf heb ingeschreven. Ga liever naar ROC of iets dergelijks het zijn oplichters!

Ik wil mijn geld terug ontvangen die ik tot nu toe betaald heb! En ik geef niet op totdat ik het terugkrijg al moet ik juridische stappen ondernemen!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 14 maart 2017 om 10:50 geantwoord

Bericht van LOI

4 maanden geleden - Beste Lindsay, Uiteraard kan het altijd gebeuren dat er iets tussen komt waardoor je onverhoopt niet kunt studeren. Om die reden bieden wij een annuleringsregeling aan. Je betaalt dan niet voor de volledige opleiding. Met vriendelijke groet, Patricia Namens LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht L_alysha

3 maanden geleden - Niks meer te melden he lijkt me logisch als jullie geen gelijk hebben

Reactie van de melder van de klacht L_alysha

3 maanden geleden - Jullie denken alleen maar aan geld ik heb vaker gehad dat ik over de bedenktijd was en toch werd ik door andere geweldige bedrijven gematst. Jullie zijn gewoon geldwolven die doen alsof jullie om je studenten geven.

Heeft op 28 maart 2017 om 12:17 geantwoord

Jullie kunnen wel achterbaks erbij zetten dat her is opgelost maar jullie weten dat het niet zo slecht dit laat ook al zien hoe sluw jullie zijn als bedrijf!

Bericht van LOI

3 maanden geleden - Beste Lindsay, Zoals vermeld kunnen wij dit ook niet voor je oplossen. Wij gaan niet tegemoet komen aan je gewenste oplossing. Helaas laat deze pagina het niet toe om op een andere manier dan met 'opgelost' het bericht af te sluiten. Dit komt wellicht vreemd over, maar dit kunnen wij niet anders doen. Met vriendelijke groet, Patricia Namens LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door L_alysha