Klacht: Annulering van opleiding

op 08 maart 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Mensen ik waarschuw jullie niet in te schrijven bij LOI. Een tijdje geleden schreef ik me in maar na 14 dagen moet je een deel van de opleiding betalen iets van 1000 euro!! Onduidelijke voorwaarden met natuurlijk mega kleine letter. Ook als je namens omstandigheden niet meer kunt studeren, want van mij is het geval dat ik de opleiding niet kan betalen en toch eisten zij dat je het bedrag moet betalen echt belachelijk! Ik had geen boeken niks ontvangen en toch eisten zij dat , ik heb vreselijk veel spijt dat ik bij deze belachelijk bedrijf heb ingeschreven. Ga liever naar ROC of iets dergelijks het zijn oplichters!

Ik wil mijn geld terug ontvangen die ik tot nu toe betaald heb! En ik geef niet op totdat ik het terugkrijg al moet ik juridische stappen ondernemen!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 14 maart 2017 om 10:50 geantwoord

Bericht van LOI

4 dagen geleden - Beste Lindsay, Uiteraard kan het altijd gebeuren dat er iets tussen komt waardoor je onverhoopt niet kunt studeren. Om die reden bieden wij een annuleringsregeling aan. Je betaalt dan niet voor de volledige opleiding. Met vriendelijke groet, Patricia Namens LOI Webcare

Heeft op 20 maart 2017 om 12:10 geantwoord

Mooi en nu Jij zelf hebt gezegd dat er altijd wat kan gebeuren , waarom moet ik dan alsnog betalen dan? Ik sta nog steeds bij het punt fan jullie een verschrikkelijk Slecht en koud bedrijf zijn en niet hebben geluisterd naar wat ik gezegd heb. Ik ben akkoord gegaan omdat ik toen wilde studeren maar als je plotseling geen baan hebt hoe kan je dat dan betalen?!! Jullie zijn nog niet van me af en ik ga dit zeker blijven aanvechten ! Mensen ik waarschuw jullie niet inschrijven voor het LOI ga naar ROC of NTI want die zijn wel redelijk met het accepteren dat je niet meer kan studeren omdat je geen baan meer hebt. Vroeg of laat weet ik toch dat er rechtvaardigheid zal zijn voor iets wat ik moet betalen wat ik niet eens heb gekregen. Veel mensen klagen al hoe slecht jullie zijn als school!

Alle klachten die gemeld zijn door L_alysha