Klacht: Annulering van mijn directe vlucht naar indirect

op 09 juni 2021 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Ik had een directe vlucht op 8 januari 2020 bij Royal Air Maroc informs you that your flight AT686 of 08/01/2020 from TANGER to ROTTERDAM om 08 15 vertrekken is cancelled due to operational constraints.Your trip is rebooked on flight AT684 of January/08. The flight will make a stop in NADOR. Departure is at 15:10 with an arrival at 19:45 local time. Ik ben met deze vlucht gekomen van tanger/ nador/ Rotterdam. In plaats van direct. In plaats van 11:15 uitsluktend had ik ‘smiddags een afspraak bij mijn leverarts wat heel erg belabgrijk was heb ik die misgelopen en door mijn leverziekte kan ik geen lange reizen maken . Ik ben door een hel gegaan met deze vlucht met me lichamelijk klachten en nog eens een klein kind bij me. Ik heb een kalcht ingediend bij Royal air maroc voor mij en me zoontje die kwamen met een voorstel 8100 miles per persoon. Ik heb hun een mail teruggestuurd met de mededeling of dit een grap was 8100 miles bonus. Ik doe daar niet aan mee en vroeg dat het belachljk was. Tor op heden heb ik niks teeuggekregen. Ik heb weer een herinnering gestuurd naar Royal air maroc helaas geen reactie.

Ik wil graag dat ik serieus genomen wordt.ik heb voor een directe vlucht geboekt. Een vlucht met tussenstop heb ik ook gezien en als ik die had geboekt was ik veel en veel goedkoper uit. Dus wil ik mijn compensatie en mijn gezondheid laat het ook niet toe om vkuchten te nemen met tussenstop. Erger nog ze komen met 8100 miles bonus. Ik wordt niet serieus genomen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]