Klacht: Annulering van de vlucht

op 20 december 2017 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Wij zouden op 11-12-2017 om 5 o 3 vliegen, na Tanger , we zaten al 3 uur in het vliegtuig, kregen we te horen de vlucht werd geannuleerd. We moesten uit stappen, kwamen bij de balie, en daar stonden we , geen hotel beschikbaar werd gezegd, masr ook geen bedjes voor ons geregeld niets. Omdat ee de volgende dag om 7 uur zouden vliegen werd gezegd, hebben we de hele nacht op het vlieg veld verbleven, heel erg koud, geen dekentjes niets de bemanning waren zelf wel ergens in een hotel de mensen waren allemaal aan het zwerven op vliegveld. S morgens na een koude nacht, kwam het personeel ( bemanning g) om 8 uur aanzetten, niemand had gegeten dus moest er nog gegeten worden, voor ze eindelijk gingen vliegen was het 11 uur, we zaten al weer 2 uur in het vliegtuig, moest het dak van vliegtuig nog even schoon gemaakt worden. Dus een zeer vermoeiende koude reis, ik ben ook nog erns hartpatiënt.

Als we serieus genomen worden voor een vergoeding of een retour ticket.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Essaddouqi