Klacht: Annulering van boeking door Fletcher Hotels

op 02 april 2013 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Afgelopen september heb ik samen met mijn vrouw, via vakantieveilingen een hotel geboekt bij Fletcher, Amelander Kaap. 2 weken geleden ben ik gebeld door een medewerker van de reserveringsafdeling dat de boeking op 14 april a.s. niet door kon gaan. Het excuus wat werd opgegeven dat het hotel overgeboekt was. Er werd mij een alternatief aangeboden in het binneland. Ik heb de medewerker verteld dat dit geen passend alternatief was omdat we absoluut naar een van de eilanden wilden, dit was volgens de medewerker niet mogelijk dus de enige passende optie was toe het geld terugstorten. Inmiddels 2 weken verder hebben we nog geen geld terug gekregen en diverse telefoontjes van mij leverde elke keer een andere reden op dat er geannulleerd moest worden en niemand die mij kan vertellen wanneer men het geld gaat overmaken omdat alles nog steeds in behandeling is. Ik heb verteld dat we het niet breed hebben en bovendien mijn vrouw ziek is dus het zou toch wel fijn zijn als we snel het geld terug konden krijgen dan konden we misschien nog iets anders boeken, het is immers al jaren gelden dat ik samen met mijn vrouw er een paar dagen tussenuit kon. De medewerkers van de reserverigsafdeling van Fletcher Hotels boeit het allemaal niet en zeggen dat ik maar gewoon moet wachten, het kan nog weken duren en begrip voor onze privesituatie wordt niet getoond, ik vind zelfs dat men bot is.

Uiterlijk deze week mijn geld terug zodat ik samen met mijn vrouw nog een betaalbaar alternatief op de eilanden kan zoeken. Mijn vrouw is na jaren gezondheidsellende wel toe een paar dagen uitwaaien.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hansvbakel