Klacht: Annulering van bestelling vanuit Belsimpel

op 16 augustus 2018 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een telefoon gekocht vanaf belsimpel die voor een prikje daar nieuw te koop was (waarchijnlijk een fout vanuit hun) en ik heb een mail gehad dat de bestelling correct geplaatst was en mijn betaling had plaatsgevonden en het mobiel ingepakt werd. Een half uur later krijg ik een mail vanuit belsimpel dat de bestelling is geannuleerd. Waarchijnlijk vanwege de prijs waarvoor het mobiel gekocht was. Is dit iets wat mag?

Gewenste Oplossing:

Bij levering van het mobiel voor de prijs waarvoor het gekocht is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 12 september 2018 om 10:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door stefanc