Klacht: Annulering van bestelling 1000778040

op 19 september 2016 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had ruim een week geleden een boek besteld voor mijn studie en later kwam ik achter dat ik een verkeerde adres had ingevoerd dus ik moest de bestelling gaan annuleren. Nu is het al 2 weken geleden dat ik de bestelling had geannuleerd en er is nog niks teruggestort. Ik probeerde het bedrijf telefonisch te bereiken maar ik word steeds aan de wacht gezet. Als het klantenservice telefonisch niet te bereiken is , lijkt het mij sterk dat er überhaupt een antwoord wordt gegeven op een e-mail.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 22 september 2016 om 15:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin Lim