Klacht: Annulering nieuw gsm contract

op 09 juli 2019 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na lozze beloftes van zowel GSMWEB als T-Mobile
Besloten mijn contract te annuleren.
GSMWEB kon mijn telefoon niet leveren en T-Mobile rekent zijn (gratis) aansluitkosten gewoon wel op de factuur. Nu 4 weken verder en net te horen gekregen dat het nog zeker 4 weken gaat duren voordat ik mijn geld van T-Mobile terug ga krijgen.

Heb spijt dat ik ondertussen wel T-mobile thuis hebt genomen.

Gewenste Oplossing:

Als T-Mobile een passende oplossing heeft

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Van der Laan