Klacht: Annulering concert Aretha Franklin in Toronto

op 05 juli 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Wij, ik en mijn vrouw, zijn speciaal vanuit België naar Canada gevlogen om Aretha Franklin te zien! Echter als we ginder aankwamen kregen we te horen dat het concert geannuleerd was!!! Nu, alles was betaald: vliegtuig, hotel en concerttickets! We ginder er het beste van proberen te maken maar dus geen concert!!!! Nu wil ik van Viagogo mijn geld terug van het concert, want anders ontvangen zij 2 keer: 1 keer door zelf een terugbetaling te krijgen van de kaarten en de tweede keer doordat ik mijn geld niet terugkrijg!!! Maar je kan die mensen dus langs geen kanten bereiken! Bij ticketmaster heb ik vernomen dat de tickets gekocht zijn via een Amerikaans rekeningnr. , en bij mij is het bedrag afgehaald van mijn Mastercard door een Zwitserse rekening!!?

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld van het concert terugkrijg!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

Reactie van de melder van de klacht Alain Hendrickx

1 maand geleden - Gewoon een vraag als viagogo kunnen contacteren, waarom kan ik dat dan niet??

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alain Hendrickx