Klacht: Annulering bezorging

op 23 mei 2021 over Uber Eats in de categorie Websites - Online eten bestellen

Gisteravond heb ik na een lange dag werken mcdonalds besteld bij uber eats aangezien ik nog niks de hele dag had gegeten bijna en er niks in huis was. Eerst heb ik moeten wachten tot er een bezorger beschikbaar was en toen heb ik mijn wensen kunnen bestellen. De bezorgtijd stond op 30 minuten. Na 30 minuten nog niks binnen en was de bestelling vertraagd, na 2x een nieuwe tijd binnen te krijgen hebben ze vlak voor de sluiting van de bezorging bij mcdonalds mijn bestelling geannuleerd. Ik heb toen nergens anders meer wat kunnen bestellen aangezien alles dicht was, ik niet veel geld meer op mijn rekening had en ik er gewoon vanuit ging dat mijn bestelling zou komen. Nu hebben mijn kinderen en ik niks kunnen eten door deze vertraging en annulering van de bestelling.

Ik wil dat dit opgelost gaat worden door Uber Eats, enkel mijn geld terug vind ik niet voldoende, en een coupon van 5 euro doet het hem ook niet. Mijn kinderen hebben niks kunnen eten en ik zelf ook niet na het harde werken. Ik zie graag een redelijke oplossing voor het leed, de honger en het lange wachten voor niks waardoor ik niks anders had kunnen doen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene