Klacht: Annulering bestelling

op 27 april 2017 over Teezily in de categorie Internetshops - Kleding

Op zaterdag twee t-shirts besteld via Teezily en betaald (aan Ayden via iDeal). Heb keurig een mailtje ontvangen met de bevestiging van mijn bestelling en dat ik bericht kreeg wanneer het verzonden werd. Totdat ik zondagochtend de volgende mail ontving:

Naar aanleiding van jouw verzoek, bevestigen wij dat jouw bestelling n° O-2R93J is geannuleerd.
Houd er rekening mee dat je jouw bestelling niet zult ontvangen en dat de reservering van het bedrag op jouw rekening binnen 8 dagen zal verdwijnen.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien er problemen zijn.
Hopen je snel terug te zien op Teezily.

Vreemd, want ik heb nergens dit verzoek ingediend. Vanochtend telefonisch contact opgenomen, maar na een kwartiertje in de wacht te hebben gestaan, werd de verbinding verbroken.

Daarnaast heb ik ook via de website een contactformulier ingevuld en daar kreeg ik een automatisch antwoord zonder duidelijke antwoorden op mijn vragen over de annulering en wanneer het verzoek is ingediend.

Na het lezen van verschillende recensies en klachten, blijkt dat ik niet de enige ben die ontevreden is over hun manier van zaken doen. Ik twijfel dan ook sterk of ik mijn geld nog terug zal krijgen.

De annulering wordt ongedaan gemaakt óf het overgemaakte bedrag teruggestort binnen 8 dagen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fabienne1994