Klacht: Annulering bestelling

op 05 juli 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn bestelling moest geannuleerd worden aangezien mijn ID-kaart niet werd geaccepteerd (hij was nogal stuk). hierdoor moest ik mijn bestelling annuleren om een nieuwe order te kunnen laten inleggen.
nu duurt echter de annulering inmiddels een dikke 2 maand.
door Typhone werd mij verteld dat de annulering naar het hoofdkantoor is doorgespeeld en dat ze een mail zouden sturen met het verzoek de annulering zo snel mogelijk te laten doorgaan. er zijn inmiddels 3 mails die kant op gestuurd maar tot nu toe nog niets gehoord.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als mijn bestelling geannuleerd is zodat ik een nieuwe order kan laten inleggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cricket