Klacht: Annulering

op 27 september 2016 over vip company teuge in de categorie Beauty & Wellness

Beste heer/mevrouw,

Ik heb vorige jaar een stijgingsborstel bij vip company besteld maar ik kreeg maar geen bevestiging dat ik die besteld had, wat bleek nou tot ik de borstel 5 keer besteld heb ik heb hun gelijk gemaild tot ik er maar 1 wou en ze de andere konden annuleren, ik heb terug gekregen tot dat geen probleem was tot hun het zouden annuleren. Maar er staat er nog altijd 1 open, incassobureau heeft contact met mij opgenomen en zei dat ik het moest regelen met de webshop, de webshop zegt tot de mij niet kan helpen tot ik het met incassobureau moet regelen. Na dat ik contact heb opgezocht met incassobureau moest ik het toch echt met de webshop regelen want zij kunnen de betaling alleen maar annuleren niet hun. Ik heb meerdere malen gemaild en gebeld om de baas te spreken om het op te lossen maar steeds is ze niet aanspreekbaar, als ik vraag of ze wil terugbellen belt ze niet terug en ze maild ook niet terug. Nu wilt de deurwaarde komen omdat ik dit probleem niet krijg opgelost.

Ik zou graag willen dat het word opgelost ik heb het product niet gewilt en trouwens ook niet gekregen dus ik ga dit niet betalen. De webshop moet dit annuleren

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vip company teuge

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vip company teuge in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Yv0nne04