Klacht: annulering

op 27 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

had een ab douer twist besteld waarvan het bedrag op 24-08-2011 van mijn rekening is afgeschreven mij is verteld na afschrijving is de levertijd 5 tot 10 werkdagen op 20-09-2011(ondertussen 20 werkdagen verder) nog steeds niets ontvangen of gehoord.heb toen maar zelf contact gezogd en kreeg te horen dat ze niet meer op voorraad waren en deze week weer binnen kwamen heb toen mijn bestelling geannuleerd.dat was geen probleem binnen 30 dagen zou het bedrag terug gestord worden.na 30 dagen niets ontvangen weer gebeld kreeg ik als antwoord dat het nog verwerkt moest worden maar zou met spoed behandeld worden. nu weer een week verder en nog geen geld terug ontvangen.wat verstaan jullie onder Spoed 1 week 1 maand of nog langer. ik vind het jammer dat het afschrijven van het bedrag binnen een paar dagen plaats kan vinden maar als je dan annuleerd moet je een eewigheid wachten en maar bellen voor MIJN EIGEN GELD!!!!!

dat het bedrag nu gewoon binnen een paar dagen terug gestord wordt en niet meer hoef te bellen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 28 oktober 2011 om 10:02 geantwoord

Storting reeds per 20/10 aangevraagd, bedrag zal zo spoedig mogelijk op de bankrekening worden gestort.

Alle klachten die gemeld zijn door jacqueline707