Klacht: Annuleren van bestelling door leven bakker

op 25 mei 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Zaterdag 23-05-2015 gordijnen besteld bij leek bakker.
Op 2de pinksterdag werd ik gebeld dat er geen betaling was gedaan.
Er is mij niet verteld door de medewerkster dat ik een aanbetaling moest doen en toen ze voor de 2de keer belde moest ik per direct het volledige bedrag betalen anders werd de bestelling geannuleerd.
Mij is niet verteld dat ik een betaling moest doen laat staan het hele bedrag te betalen. Volgens de algemene voorwaarden van CBW mogen ze een aanbetaling vragen maar ik hoef niet het hele bedrag te betalen vooraf. De medewerkster die mij belde was ook degene die de offerte heeft gemaakt en beweerd hoog bij laag dat ze het wel heeft gezegd. Dus wordt het een welles nietes verhaal waar ik als klant de dupe van ben geworden. Mijn zoon was erbij toen ik de bestelling had gedaan en hij zei ook al gelijk dat ze dat niet heeft gezegd. Wel over de garantie voorwaarden en over de leertijd maar niet over het betalen. Deze mevr vertelde dat het de voorwaarden zijn van leen bakker en dat mijn bestelling werd geannuleerd.

Ik ben pas tevreden als mijn bestelling gewoon door gaat en dat ik gecompenseerd wordt omdat ik langer moet wachten op de gordijnen die ik heb besteld

Alle klachten die gemeld zijn door Delfies