Klacht: annuleren reservering na verlate aankomst, Voucher EU13163114

op 05 oktober 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Als gevolg van mist werd mijn vlucht KL1301 van vrijdag 29 september van Amsterdam naar Toulouse gecanceld. De volgende vlucht met plek (KL1311) had een uur vertraging zodat ik ipv 11 uur om 18 uur in Toulouse landde.
Ondanks dat ik Goldcar gebeld had met de mededeling dat ik de auto huurde maar niet wist hoe laat is aan zou komen bleek bij aankomst dat mijn reservering was geschrapt.
Zowel de baliemedewerkster als ik hebben met Goldcar call center gebeld om de reservering weer te activeren, hierbij werd de hoorn op de haak gegooid. Resultaat: auto huren ter plekke, Prijsverschil van € 64 naar € 332 (dus +500%) terwijl ik de € 64 ook kwijt ben. Schandalig gedrag.

Tevreden ben ik als Goldcar haar fout van het annuleren schrapt en mij de € 332 (minus eventuele extra opties, die verplicht waren) terug stort.

Tenminste moeten zij de € 64 terugstorten.
Goldcar moet in hun systeem exact na kunnen gaan op welke moment ik hen heb gebeld.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henribarbet