Klacht: Annuleren na niet leveren

op 28 december 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Matras Hema besteld levering door DHL niet gebeurd ,twee dagen voor thuis gebleven track en tracé veranderen ineens vandaag leveren in ontvanger niet thuis!!!!! bellen klantendienst van Hema maar die vinden dit heel normaal.
Order geannuleerde maar mijn geld krijg ik pas over 30dagen.
Slecht service en geen empathie voor klanten , dat was ook zo Vroom en Dressman? Nu is hij niet meer……..

Gewenste Oplossing:

Heb geen verwachtings meer van zal ook niet meer bij bestelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tony14