Klacht: Annulatie wegens overlijden vader

op 11 juni 2018 over Vakantiediscounter in de categorie Reizen Algemeen

Helaas hebben mijn partner en ik onze vakantie moeten annuleren omdat mijn vader op de dag van vertrek is overleden. Wij hadden geen annuleringsverzekering afgesloten en beseften ons dat we helaas ons geld niet terug konden krijgen. Wat mij echt heeft geraakt is het feit dat er in deze situatie ook nog eens 2x € 25 euro annuleringskosten in rekening werden gebracht. Dit gaat mij echt te ver dat dit in zo n heftige situatie waar je helaas totaal zelf niet aan kan doen, naast het feit dat je je geld ook nog eens kwijt bent ook nog eens annulering kosten worden gerekend. De vakantie discounter gaf aan dat ze hier helaas niets aan konden doen omdat Corendon dit bij hun in rekening brengt. Corendon heeft mij via de mail bevestigd dat dit helemaal niet het geval is.

Het zou een schrale troost zijn als de annuleringskosten zouden vervallen.
Wij hebben dezelfde vakantie opnieuw geboekt, en het zou fijn zijn als hier de vakantie discounter een tegemoetkoming kan doen in de kosten.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantiediscounter

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantiediscounter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Groot koerkamp