Klacht: annulatie door covid 19 – vraag om voucher te bekomen

op 11 mei 2020 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb via direct ferries de eurotunnel geboekt heenreis op 20 mei as en terug op 24 mei – en betaald reeds in januari 2020 : 237,50 euro. .
Referentie DFP132161529 – eurorunnel 12940342

door Corona kan de reis niet doorgaan – grens dicht – hotels dicht …
ik wil de reis uitstellen tot juliaugustus juiste datum nog niet gekend en vroeg voucher.
ondanks aandringen geen respons.

Gewenste Oplossing:

van zodra voucher bekomen wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ghysfr